Technická kontrola

06.05.2008 22:02

Dnes jsem musel opět na otočku na chatu, protože přijeli z Plavební správy na technickou prohlídku Massacry II. Celé to vlasně probíhalo pouze tak, že pracovník změřil výšku boku nad hladinou a to bylo vše.

Já jsem si alespoň při té příležitosti dodělal ovládání spinakrového pně, protože si myslím, že spinakr bude lépe vyhovovat než genakr.

Také jsem nainstaloval prototyp Lazy Jacka. Funguje dobře, ale problém je v tom, že plachta, která není stočená, ale složená, zabírá více místa a také více trpí díky menším radiusům v ohybech. Lazy Jack ale vadí, pokud bych chtěl plachty stočit. Vyřeším to asi tím, že ho budu moct jednoduše po uvolnění karabiny na jedné straně vyřadit a plachtu stočit, pokud nebude v plánu jí brzy použít.

Dále jsem skusil natáhnout kevlarovou plachtu z Massacry I. Seděla perfektně a já udělal testovací projížďku. Myslím, že za silnějšího větru to bude dobrá alternativa.

—————

Zpět